Tuesday, October 27, 2009

Kembali menjenguk blog

Assalamualaikum...
lamanya aku tak masuk sini.. dah setahun lebih aku register blog ni... belum terror lagi nak ber'blog' sebenarnya ni.. jeles jugak aku tgk org lain ada blog cun melecun..hehehhe.. fotopages pun dah berbulan2 aku tak update.. inikan pulak nak tambah umah baru.. huhuhuuuu... sekarang ni aku lebih suka layan facebook... facebook tu ala2 blog le jugak kan...
aku berjanji akan jadi blogger terbaik... hahahahahahaa.....


sekarang ni anak2 ku dah lena tido.. diaorg tido isyak tadi lagi... babah diaorg lom balik2 lagi.. ada lecture ganti malam ni.. sah2 diaorg akan sedar kalau babah balik.. kalau diaorg tak bgn2 jugak mlm ni jawabnya mmg tak tenguk wajah babah le hari ni... mana taknya keluar pagi tadi anak2 masih beradu kan... biasanya diaorg akan bangun jugak nt.. kalau dah bangun tu mmg pukul 1-2 pagi pulak le baru tido... haru sungguh....

No comments: